Nog 2 weken - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Romy Schellekens - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Romy Schellekens - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Romy Schellekens

Blijf op de hoogte en volg Romy

16 Juni 2013 | Nederland, Moergestel

Allereerst: sorry voor degenen die van mijn reisverslagen een e-mail ontvangen en dat niet willen. Jullie kunnen je daar als het goed is voor afmelden.

Over 2 weken en een paar dagen is het dan eindelijk tijd om op de trein te stappen in Brussel en naar Chambéry te gaan!
De reis duurt een uurtje of 6, dus dat is goed te doen. In Chambéry wordt ik opgehaald door de eigenaren en naar de camping gebracht.
Dat wordt dus gelijk de eerste test van mijn Frans, ongeveer een half uur lang alleen in een auto met iemand die eigenlijk alleen Frans spreekt haha.

Het wordt nu langzaam aan toch wel heel spannend, is alles wel goed geregeld, spreek ik echt wel voldoende Frans, heb ik leuke collega's, kan ik het vinden met de eigenaren. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik het super ga vinden. Ik heb al een aantal keer mailcontact gehad met de eigenaren en ik kreeg elke keer lieve, enthousiaste mailtjes terug, dus dat zit wel goed.
De komende 2 weken staan vooral in het teken van véél examenfeestjes, diploma-uitreikingen, en de laatste spulletjes inslaan en natuurlijk inpakken. Ook heb ik aanstaande vrijdag nog een trainingsdag vanuit Vacansoleil, dus ik wordt gelukkig niet zomaar weggestuurd.
Eind juli zullen papa, mama en Nicky ook een paar dagen langskomen, dat vind ik echt enorm leuk. Kan ik toch mijn tijdelijke 'huis' haha laten zien en natuurlijk de omgeving, de camping enz.

Ik ga via dit dagboek en natuurlijk via Facebook (ja daar ben ik gewoon aan verslaafd) jullie op de hoogte houden van hoe leuk het daar (hopelijk) is. Ik heb werkelijk geen idee of de reisverslagen boeiend genoeg zullen zijn en of ik echt spannende dingen mee ga maken (mensen die klagen over een ontsnapte slang in de tent misschien?), maar dat zien we vanzelf wel.

Ik heb er in ieder geval héél veel zin in, maar eerst ga ik nog lekker even genieten van alle leuke feestjes!!

Liefs,

Romy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 22 Mei 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 7066

Voorgaande reizen:

08 Juli 2016 - 28 Januari 2017

Studeren in Adelaide

02 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Werken in Frankrijk!

Landen bezocht: